Ofte stillede spørgsmål

Hvordan ved jeg at min ordre er blevet registreret?

Du får en ordrebekræftelse sendt til den e-mail du har oplyst i forbindelse med købet.

Jeg har ikke fået nogen ordrebekræftelse?

Hvis du har lavet en bestilling hos os og ikke har modtaget en ordrebekræftelse, så kan det skyldes at du har oplyst forkert e-mail adresse da du lavede bestillingen. Tag kontakt til os på info@favoritdekor.se og spørg om vi har en bestilling registreret på dit navn, så kan vi rette din e-mail adresse og sende dig en ny ordrebekræftelse.

Det kan også skyldes at din bestilling ikke er gået igennem, tag kontakt med os inden du laver en ny bestilling for at undgå at det du laver en dobbelt bestilling.

Hvad koster levering?

Pakke eller brev.

Sendes som almindeligt brev, rekommanderet brev eller pakke afhængig af størrelsen.

Pakken modtages hos postleverandøren, mindre breve sendes direkte til postkassen.

Gebyret for levering er 39,96 kr., der er fri fragt for køb over 350 kr.

Mat eller blankt papir?

Fordelen ved blankt papir er at billeder får et skarpere udtryk. Ulempen er, udover højere reflektion af lys, at de meget følsomme for fingeraftryk og ridser. Med mat papir bliver farverne noget blødere. Men det er mere en smagsag eftersom der findes billeder som gør sig selv mere eller mindre bedre, på enten blankt eller mat papir.

Hvad er forskellen mellem plakater, posters og prints?

Der er overhovedet ingen forskel. De er alle sammen det samme slags produkt, vi har bare varieret navnene på vores plakater og print.

Er min bestilling gået igennem?

En ordrebekræftelse skal være sendt til din e-mail adresse når bestillingen er gået igennem. Hvis du har modtaget en ordrebekræftelse på e-mail er ordren gået igennem og dine varer bliver sendt inden for den angivne tidsperiode. Hvis du ikke har modtaget nogen e-mail og har checket at den heller ikke er endt i spam filteret, er ordre sandsynligvis ikke gået igennem. Kontakt os gerne hvis du er i tvivl.

Hvordan kan priserne være så lave - hvad er hagen ved det?

Vores forretningsmodel er baseret på at tilbyde professionelle tryk af plakater og posters til den lavest mulige pris og samtidig opnå den bedste kvalitet. Vi har rigtig mange kunder, vores egen produktion og lave driftsomkostninger. Dette gør at priserne ligger langt under den egentlige markedsværdi. Så lad dig ikke snyde af prisen - der er ikke nogen hage ved det.

Har jeg en fortrydelsesret?

Alle vores posters, billeder, dekorationer, grafiske tryk og plakater produceres ved din bestilling, i den farve, stil og størrelse som ønskes. Af den grund er hver ordre, både fra standardsortimentet eller efter eget design, specialproduceret for den specifikke kunde. Regelen om fortrydelsesret ved onlinesalg i forbrugerloven gælder altså ikke i dette tilfælde. Skulle der være en fejl på dit produkt eller er det ødelagt kan du tage kontakt til os inden 14 dage og så ordner vi selvfølgelig dette.

Hvor lang leveringstid har I?

Normal leveringstid er 2-5 arbejdsdage fra bestillingsdatoen. Som oftest sender vi din bestilling samme dag eller dagen efter. I perioder med stor belastning eller forsinkelse hos fragtselskabet kan det tage 1-2 dage længere.

Hvad er jeres købsvilkår?

Her kan du læse alle detaljerne i vores købsvilkår.

Kundeservice

Du er altid velkommen til at tage kontakt til os, vi er meget optagede af at tilbyde god kundeservice og er klar til at gøre alt hvad vi kan for at hjælpe dig.